Stort utvalg!
Snabb leverans!
Fri frakt over 1000,-
Till kassan
Summa: 0
Varukorg / 0 produkter

Varukorgen är tom

Inte säker på var du ska börja?
Se våra nyheter
SUMMA 0,-

Frågor och svar

Hur mycket kostar leveransen?
Fast frakt på 99 kr per beställning over 1000 kr.


Hur returnerar jag en vara?

Det finns 30 dagars full ångerrätt på alla varor. Om varan ska användas som present och du vill ha en längre ångerfrist kan du kontakta oss på mail support@rosenvingeshop.se

Om du vill returnera en vara, kontakta oss på retur@rosenvingeshop.se . Kom ihåg att skriva ditt ordernummer och vilka varor du vill returnera. Du får då bruke returseddelen som fulgte med pakken. Att returnera varor till oss kostar 129 kr. Beloppet dras från summan som återbetalas.

Vi krediterar beloppet när vi får varan här. Ångerrätten kräver att varorna returneras i samma skick som när de mottogs, det vill säga i original och oskadad förpackning och i oanvänt skick.

När vi har behandlat din retur (vanligtvis 1-3 veckor) får du ett e-postmeddelande.


När får jag orderbekräftelse?

Orderbekräftelse skickas automatiskt till den e-post du har angett kort efter att du genomfört köpet. Det kan hända att orderbekräftelsen inte har gått igenom ditt skräppostfilter, så undersök gärna om mejlet kan ha hamnat där. Om du fortfarande inte fått en orderbekräftelse 24 timmar efter beställning kan du kontakta oss på mail support@rosenvingesohop.se så skickar vi denna till dig igen.


Frakt

Alla paket levereras via PostNord och ska hämtas ut där PostNord har ett utlämningsställe i ditt område. Meddelande om när varan kan hämtas kommer i sms och/eller mejl.


Vad gör jag om det finns ett fel på varan?

Om en vara är felaktig eller saknas måste du kontakta oss och skicka ett mail till support@rosenvingeshop.se så att vi kan åtgärda felet. Ta bilder av felet och bifoga dem. Bilder kan även skickas till mobil +47 995 88 118. Skriv ordernumret tillsammans med mejlet eller meddelandet.


Jag har fått en rabattkod men kan inte ange den?

Om du har fått en personlig rabattkod måste du logga in för att använda den. Om det fortfarande uppstår problem, kontakta oss på support@rosenvingesohop.se


Vilken typ av betalningsmetoder har du?

Hos oss kan du betala via Swish eller Klarna. Om du har valt Betala senare eller Split up som betalningsmetod rekommenderar vi att du laddar ner Klarna-appen. Du kan sedan betala fakturan med ett klick och du får ett meddelande när det är dags att betala. Dessutom får du en överblick över alla dina köp.


Färgen på produkten var inte som på bilden

Färgen på produktbilden kan skilja sig något från produkten. Det beror på att det är svårt att återge exakta färger på skärmen. Färger kan också se olika ut på olika bildskärmar. Beroende på hur skärmen är kalibrerad.


Jag har skrivit till dig, men inte fått något svar

Vi försöker svara på alla meddelanden som kommer inom kort tid. Om du inte fått något svar, kontrollera om svaret kan ha hamnat i skräppostmappen. Om du inte har fått något svar inom några dagar, försök att skicka ett nytt e-postmeddelande. Om du har använt formuläret på vår hemsida kommer vi inte att kunna svara om du har angett fel e-postadress.